برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید: MahtabMusic@

مه تاب موزیک | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید به همراه متن آهنگ ها، آهنگ پیشواز، دانلود آلبوم جدید

اپلیکیشن مه تاب موزیک برای دانلود کلیک کنید.
وبسایت دانلود و اطلاع رسانی مه تاب موزیک در ستاد ساماندهی اینترنتی ایران ثبت گردیده است و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی

دسته بندی : شهرام شکوهی ، فول آلبوم تاریخ : پنج‌شنبه 13 فروردین 1394

دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی

Download Full Album Shahram Shokoohi

دانلود تمامی آهنگ ها و آلبوم های اجرا شده توسط شهرام شکوهی به همراه بیوگرافی

دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی

دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی با لینک مستقیم و بیوگرافی از رسانه مه تاب موزیک

برای دانلود فول آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی


دانلود تک آهنگ ها

عاشقان
آی دنیا
از ماست که بر ماست
باران عشق (ورژن جدید)
باران عشق
به یاد شکیبایی  
برو
داغ اون روز 
دردا
فریب
خیال کن
محبوب
محرم اسرار (فیت بهنام صفوی)
من و تو  
مقدس
شب و بارون (رمیکس)
شب و بارون
سفره بی ریا
وای از هوس

 


 

دانلود آلبوم مدارا شهرام شکوهی

دانلود آلبوم به صورت یکجا در یک فایل زیپ

01 - دل دیوونه
02 - دلم خونه
03 - مدارا
04 - من و تو
05 - اسیری (قصه ی عشق)
06 - اسیر عشق
07 - لیلی
08 - نگو میرم
09 - گل و خار
10 - جادوی چشم تو

دانلود آلبوم کولی عشق شهرام شکوهی

دانلود آلبوم به صورت یکجا در یک فایل زیپ

01 - انگیزه
02 - توبه شکستم
03 - بخند میخوامت
04 - جان خسته
05 - شب و بارون
06 - حسرت شیرین
07 - پروانه شدم
08 - دونه دونه
09 - خیال کن
10 - از ما بعیده
11- از ماست که بر ماست
12 - عاشقان

بیوگرافی شهرام شکوهی


شهرام شکوهی موسیقی را از سال ۱۳۷۱ با کلاس آواز ایرانی شروع کرده و به مدت ۳ سال آواز کار کرد. او هم به گیتار علاقه داشت و هم به آواز سنتی. در دوران دانشجویی خود در حدود سال ۱۳۸۰ عضو گروهی بود که کنسرت‌های دانشجویی را برگزار می‌کرد؛ ولی بنا به دلایلی از موسیقی کناره گرفت و معتقد بود نباید به موسیقی به چشم یک شغل نگاه کرد.

ورود وی به موسیقی حرفه‌ای در سال ۱۳۸۵ و با آهنگ «مدارا» اتفاق افتاد. این ورود کاملاً ناخواسته بود و حتی خانواده هم مخالف حضور وی در عرصهٔ موسیقی حرفه‌ای بودند. در این سال قرار بود مراسم «خانهٔ فرهاد» برگزار شود. وی نیز به پیشنهاد یکی از دوستان خود شرکت کرد و برای آن مراسم قطعهٔ «مدارا» را در یک استودیوی خانگی کوچک و با کمترین امکانات ضبط نمود؛ اما آن برنامه لغو شد. وی در سال ۱۳۹۰ آلبوم مدارا را به بازار موسیقی عرضه کرد که تحسین منتقدان را به دنبال داشت و به پرفروش ترین آلبوم سال تبدیل شد. [ دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی ]

دو سال بعد، وی آلبوم دوم خود به نام کولی عشق را منتشر کرد که با استقبال خوب هواداران روبرو شد.
در سال ۱۳۹۴ آلبوم سوم شهرام شکوهی به نام تا نفس هست … به بازار عرضه شد که در آن، ما شاهد سبک‌ جدیدی در موسیقی ایرانی هستیم. [ دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی ]

[ دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی ]

حضور در نکست پرشین استار
او که به مباحث مطرح‌شده در مسابقهٔ خوانندگی نکست پرشین استار شبکهٔ تی‌وی پرشیا ۱ انتقاد داشت از طریق ایمیل به مسؤولین برنامه اعتراض کرد و در پاسخ به او گفتند اگر اعتراضی دارید می‌توانید در برنامه حضور داشته و با داوران ستار رامین زمانی مریم حیدرزاده صحبت کنید. به این ترتیب او در نوروز سال ۱۳۸۸وارد مسابقه شده و همان قطعهٔ «مدارا» را اجرا کرد و در جواب داوران نقد و دلیل آورد. آن برنامه به‌شدت مورد توجه بینندگان‌اش قرار گرفت ولی وی از طرف داوران برنامه اجازهٔ حضور در فینال را به دست نیاورد.

حضور در مسابقهٔ نکست پرشین استار باعث شد نام شهرام شکوهی در بین مخاطبان موسیقی فارسی‌زبان شناخته شود؛ خواننده‌ای که با همان حضور، باعث شد قطعهٔ «مدارا» مورد توجه قرار گرفته و تهیه‌کنندگان مختلف داخل و خارج از ایران به منظور عقد قرارداد به سراغ وی بروند؛ اما او با مشورت با کسانی که تجربهٔ بیشتری در این وادی داشتند، بهترین مسیر را برای فعالیت، کار در داخل ایران دانست.

[ دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی ]

اولین آلبوم وی با نام «مدارا» در ۱۶ آبان سال ۱۳۹۰ همهٔ مجوزها را کسب کرده منتشر شد. این آلبوم ۱۰ قطعه داشت که شامل ۵ قطعه با سبک خاص وی و ۵ کار پاپ بود. میلاد ترابی و امیرحسین کاشانیان در این آلبوم با وی همکاری داشته‌اند.

این آلبوم تحت امتیاز شرکت «هنر اول» بود و ناشر با توجه به شناخت نسبی مخاطبان موسیقی از شکوهی پیش‌بینی می‌کرد با استقبال مخاطبان موسیقی مواجه شود و به همین خاطر آلبوم را در تیراژ بالا وارد بازار موسیقی کشور کرد. با اینکه آلبوم «مدارا» در بدو ورود خود با حاشیه‌هایی همراه شد ولی حاشیه‌ها نتوانست جلوی فروش خوب این آلبوم را بگیرد و مسیری را که خود انتخاب کرده بود، بی‌سر و صدا طی کرد تا جایی که توانست به یکی از آلبوم‌های پرمخاطب تبدیل شود. [ دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی ]

[ دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی ]

سبک
سبک خوانندگی شهرام شکوهی با صدای موسیقی سنتی ایرانی است. وی که معتقد است به اندازهٔ کافی این صداها شنیده شده، بنابراین سعی کرد نوع استفاده از آن را تغییر داده و با موسیقی بر پایهٔ گیتار اسپانیش تلفیق کند.

چیزی که باعث شد وی چنین ایده بگیرد نکته‌ای بود که حاتم عسکری، استاد وی، به او گفت. به اعتقاد عسکری غیر از موسیقی ایرانی تنها موسیقی‌ای در دنیا که حالتی از تحریر دارد موسیقی اسپنیش است که آن‌ها با لالا تحریر ایجاد می‌کنند؛ و از آن‌جا که شهرام شکوهی به گیتار علاقه داشت سعی کرد تلفیقی از آواز ایرانی و موسیقی اسپنیش ایجاد کند. [ دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی ]

توضیحات
دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 3
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.