برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید: MahtabMusic@

مه تاب موزیک | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید به همراه متن آهنگ ها، آهنگ پیشواز، دانلود آلبوم جدید

اپلیکیشن مه تاب موزیک برای دانلود کلیک کنید.
وبسایت دانلود و اطلاع رسانی مه تاب موزیک در ستاد ساماندهی اینترنتی ایران ثبت گردیده است و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

دانلود فول آلبوم علی عبدالمالکی

دسته بندی : علی عبدالمالکی ، فول آلبوم تاریخ : سه‌شنبه 28 بهمن 1393

دانلود فول آلبوم علی عبدالمالکی

Download Full Album Ali Abdolmaleki

دانلود تمامی آهنگ ها و آلبوم های اجرا شده توسط علی عبدالمالکی به همراه بیوگرافی

دانلود فول آلبوم علی عبدالمالکی

دانلود فول آلبوم علی عبدالمالکی با لینک مستقیم و بیوگرافی از رسانه مه تاب موزیک

برای دانلود فول آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود فول آلبوم علی عبدالمالکی


دانلود تک آهنگ ها

دو تا داداش
علی اصغر
الوداع
عمو عباس
آرزو
اشک نریز
عذاب وجدان
به درک
به پای حرفام
بی تو دارم میمیرم
چند روز
دردت به جونم (فیت شاهین خسرو آبادی)
دردت به جونم
دلم
دیر شد
انگاری مریضم
عید بی تو
فدات شم
قربون چشات
غصه نخور
حقیقت
حلالم کن
حالیت نیست
هرچی تو بگی
حتی
هی تو (رمیکس)
هی تو
جنون
کادوی تولدت
خدانگهدار
خوش به حالت
لباس عروست رخت عزاته
مکن ناز
نفس بکش
نفس
نشد
اون شب
اتاق
پاییز
روانیتم
رمیکس
تا کی باید
تهران شلوغه
یا حبیبی
یا هیشکی یا تو
ینی دوسم نداشتی
یه دل شکوندم
یهویی (ورژن جدید)
زمستون
آخرین نفس (فیت علی افشین آذری)
حقیقت (فیت شاهین خسرو آبادی)
واسه من سخته (فیت دی جی سروش اس جی ترک)


 

دانلود آلبوم خدا نشناس

دانلود آلبوم به صورت یکجا در یک فایل زیپ

01 – چشمای من
02 – جونم واست بگه
03 – اون روزا که میخواستمت
04 – فقط 7 روز
05 – خدا نشناس
06 – دلکم
07 – یادت رفته
08 نبض جسد


دانلود آلبوم نامسلمون

دانلود آلبوم به صورت یکجا در یک فایل زیپ

01 – رو کی قسم میخوردی
02 – نا مسلمون
03 – مسافرم
04 – هستی من
05 – دارم از دست میرم
06 – زود رفتی گلم
07 – تک پر
08 – حال منم خرابه
09 – اشک منو در نیار
10 – به من نگاه کن


دانلود آلبوم 5 ترک

دانلود آلبوم به صورت یکجا در یک فایل زیپ

دست اونو نگیر
حرف نزن
حیا کن
نشون به این نشونی
زبونم لال


بیوگرافی علی عبدالمالکی


علی عبدالمالکی خواننده ایرانی متولد ۲۶ مرداد ۱۳۶۳ تهران میباشد. از کودکی در محله ی مسعودیه(منطقه15) تهران بزرگ شده ولی اصلیت تویسرکانی دارد. پدرش را در دوران کودکی از دست داد و تنها مونس و همدمش مادرش شد.نخستین فعالیت هایش با خواندن آهنگ هایی شاد و برای مراسم عروسی خواند که میتوان به آهنگ “تو فقط اشاره کن” اشاره کرد. پخش شدن این آهنگ در سایتهای موزیک باعث اعتراضاتی به علی عبدالمالکی شد.

پس از چندی با شرکت در کلاس های موسیقی با سازهای کیبورد و گیتار آشنا شد و به این سازها تسلط کامل پیدا کرد.آهنگ “بی تو دارم میمیرم” را نیز خودش تنهایی و با گیتاری که به دست داشت خواند.آهنگ “مکن ناز” هم کمی بعد خواند. در سال 80 با کامران (که بعدها کامران خود را دی جی کامران خواند) چند آهنگ با هم خواندند.

دانلود فول آلبوم علی عبدالمالکی

آهنگ “الهی” ، “عشقمو بپذیر” و”کلاس نذار” آهنگهایی بود که این دو با هم خواندند ولی در هیچ سایتی پخش نشد تا اینکه پس از مشهور شدن علی عبدالمالکی این 3 آهنگ توسط کامران در سایتهای موزیک پخش شد که باعث ضربه شدیدی به علی عبدالمالکی شد. چون خیلیها فکر میکردند این آهنگها را جدیدا علی عبدالمالکی خوانده است. در سال 83 با سید سروش طباطبایی (دی جی سروش اس جی ترک) آشنا شد.ولی اون موقع علی به دنبال خوانندگی به صورت جدی نبود تا اینکه در سال 86 علی عبدالمالکی و دی جی سروش یک آهنگ به صورت تستی با هم ساختند و اسم آن را “نفرین” گذاشتند.

پس از مدتها این آهنگ پخش شد که به دلیل کیفیت پایین و تستی بودن آن مورد انتقاد قرار گرفت. در اسفند سال 86 علی عبدالمالکی گمنام و دی جی سروش (که قبل از این آلبوم کمتر کسی او را میشناخت) آلبومی به نام “خدانشناس” ساختند و وارد اینترنت کردند که این آلبوم هیاهویی به پا کرد.

سبک جدید این آلبوم و استفاده از فضاهای کامپیوتری و سبک آهنگهای ترکی باعث استقبال بیش از حد از این آلبوم شد..این آلبوم 8 ترکی با تنظیم دی جی سروش اس جی ترک و آهنگسازی و ترانه سرایی علی عبدالمالکی تا مدتها در هر ماشینی شنیده میشد. علت اصلی موفقیت این آلبوم صدای عالی و سوزدار علی عبدالمالکی و تنظیمات دی جی سروش بود که زوجی رویایی تشکیل دادند.پس از آن دی جی سروش و علی عبدالمالکی در چند آهنگ با هم فیت داشتند.

دانلود فول آلبوم علی عبدالمالکی

ولی این پایان کار نبود.در اردیبهشت سال 87 علی عبدالمالکی و دی جی سروش آلبوم دیگری با هم ساختند که 10 ترک داشت.در این آلبوم علی عبدالمالکی در یک آهنگ شبیه ساز آهنگ مهستی با ایمان ظهراب فیت داشت.2 آهنگ رمیکس مهستی (حال منم خرابه – به من نگاه کن) نیز در این آلبوم (در سالی که تازه مهستی فوت کرده بود) باعث توجه بیشتر به این آلبوم شد.این آلبوم که “نامسلمون” نام داشت و به صورت غیر رسمی بود موسیقی ایران را لرزاند.تا جایی که علی عبدالمالکی بهترین خواننده غیر مجاز سال 87 موسیقی ایران شد.

علی عبدالمالکی پس از موفقیت این 2 آلبوم در سال 87 چندین تک آهنگ مثل “لباس عروست رخت عزاته” و “تا کی باید” پخش کرد که استقبال زیادی از آن شد ولی پس از این چند آهنگ بود که علی عبدالمالکی مدتها سکوت کرد و به دنبال مجوز کارهایش رفت.در این مدت تک ترکهای قدیمی بعضا زیادی از طرف دوستان قدیم علی روانه سایتهای اینترنتی شد. این تک ترکها که مربوط به سالهای آغازین فعالیت عبدالمالکی بود و همه آنها تستی بود با حجم وسیع بازدید از طرف کاربران اینترنتی مواجه گشت ولی این تک آهنگها که کیفیت بسیار پایینی و آهنگسازی نامناسب داشتند و همچنین صدای عبدالمالکی در این آهنگا بعضا خام بود باعث انتقاد بسیاری از بازدیدکنندگان شد.

دانلود فول آلبوم علی عبدالمالکی

سکوت عبدالمالکی در این مدت و شایعه جداشدنش از دی جی سروش باعث شد تا حتی هواداران واقعی علی فکر کنند که این خواننده افت زیادی داشته و آهنگای اخیرش اینها هستید در حالی که این آهنگها بسیار قدیمی بودند.

عبدالمالکی نیز در مقابل همه شایعات فقط سکوت کامل اختیار کرد و واژه ” حسود ” را برای اولین بار به کار برد و گفت حسودا رو بخدا واگذار میکنم! واژه حسود امروزه مورد استفاده بسیاری از طرفداران سایر خوانندگان نیز میباشد. هنوز آتش انتقاد به آهنگهای اخیر عبدالمالکی شعله ور بود که علی عبدالمالکی از سروش (تنظیم کننده 2 آلبوم علی) جدا شد.ولی هنوز طرفداران این دو باور نمیکردند که علی و سروش از هم جدا شده اند.

پس از 10 ماه سکوت در شهریور 88 آهنگی به اسم علی به نام ” حلالم کن” با اجرای 2 نفر دیگر پخش شد تا سکوت عبدالمالکی شکسته بشود. بعد از این ترک “خدانگهدار” پخش شد که هم منتقد و هم طرفدار پیدا کرد. در ظرف چند ماه علی 5 ترک را تا آخر سال 88 داد.

 

5 ترک بسیار قوی با 4 تنظیم کننده مختلف داد. آهنگ “یعنی دوسم نداشتی” با تنظیم حرفه ای الیاس شیرزاد و سبک شاد آهنگ باعث شد تا بسیاری به این باور برسند که علی از سروش جدا شده است. آهنگهای اسلو، دیس لاو و ترنس با آرمیک، بابک مافی و علی رهبری دوباره نام عبدالمالکی را سر زبانها انداخت.آهنگ “دلم” او دارای ترانه و تنظیم فوق العاده و هاوس بود که در ادامه آهنگ “دلکم” ساخته شده بود که این آهنگ به مراتب بالاتر از آهنگ قبلی بود. تنظیم کننده این آهنگ علی رهبری بود.

دانلود فول آلبوم علی عبدالمالکی

علی نشان داد که فقط صدای خودش هست که بار آهنگها را میکشد و بدون هر کسی میتواند کار کند. سال 89 و اولین ترک به اسم علی در این سال باعث حاشیه ها و ممنوعیتهایی برای عبدالمالکی شد. در خرداد 89 در حالیکه طرفداران عبدالمالکی منتظر اولین آلبوم مجاز علی عبدالمالکی بودند و زمان پخش آلبوم هم تیرماه 89 اعلام شده بود، ترکی به اسم علی با نام “آخرین نفس” پخش شد که باعث نقش بر آب شدن تمام نقشه ها عبدالمالکی و برباد رفتن آرزوهای طرفداران علی شد. این ترک که با همراهی 2 نفر دیگر (یک مرد و یک زن) بود تعجب هواداران را برانگیخت.

در این ترک که حتی تنظیم کننده نیز فردی متقلب بود علی فقط به زبان عربی میخواند. ممنوعیتهایی از طرف اداره ارشاد برای آلبوم علی درنظر گرفته شد و آلبوم در آستانه انتشار به تعویق افتاد. بعد از پیگیریهای افراد نزدیک به علی مشخص شد که فردی به نام افشین آذری که از خوانندگان این ترک نیز بود در کنسرت اردیبهشت عبدالمالکی در تبریز مجری بوده و این ترک از طرف او به سرقت رفته بعد از رمیکس کردن با یک خواننده زن و پخش سراسری این آهنگ که تا به حال پخش نشده بود باعث به تعویق افتادن آلبوم علی شد.گرچه علی چند روز بعد از پخش آن آهنگ، ورژن اصلی آهنگ را با اسم “نفس” و با تنظیم بابک مافی پخش کرد ولی دیگر کاری از کسی ساخته نبود.

دانلود فول آلبوم علی عبدالمالکی

علی پس از این آهنگ حدود 5 ماه سکوت کامل اختیار کرد و هیچ آهنگی ازش پخش نشد، پخش آهنگ “الوداع” نیز ضربه ای به ففعالیت مجازش داشت. بالاخره علی از آبان 89 شروع به پخش ترکهایش کرد و تا اسفند 89 حدود 12 آهنگ با تنظیمات فوق العاده از بهترین تنظیم کننده ها و میکس و مستر نهایی شده پخش کرد که بیش از پیش عبدالمالکی رو محبوب و مشهور کرد. چیزی که در این آهنگها جلب توجه میکرد تنظیم آهنگها توسط خود علی بود که بسیار حرفه ای و به روز انجام شده بود.

بعد از ترانه سرایی، آهنگسازی حالا نوبت به تنظیمات خود علی بود. استفاده از بابک مافی، آرمیک، سعید انصار و مرتضی پاشایی به عنوان تنظیم کننده نیز بر محبوبیت آهنگها افزود. دو ترک علی در محرم 89 نیز با استقبال شدید از طرف مردم روبرو شد و حتی ایرانسل این آهنگها را در ماه محرم به عنوان آهنگ پیشواز به مشترکینش ارائه دهد.

عبدالمالکی علاوه بر خوانندگی، ترانه سرایی و آهنگسازی نیز با همراهی الیاس شیرزاد نیز انجام میدهد که این اواخر علاوه بر ترانه سرایی و آهنگسازی، در حال تنظیم 2 آهنگ فوق العاده زیبا برای حامد پهلان میباشد. سال 91 سال خوبی میتواند برای طرفداران عبدالمالکی باشد چون آلبوم علی به زودی پخش خواهد شد.

توضیحات
دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 3
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.